TvMustra

TvMűsor kicsit másképpen. Több mint 140 csatorna tvműsora naprakészen. Napi frissités. Találj nálunk esti programot.

Hírpartnerünk

DTV News animated logo

Hosszú utat tett meg Robin Williams az Egy úr az űrből sorozattól az egész estés mozifilmekig és az Oscar-díjig. Majd ez az út - sok világsztáréhoz hasonlóan – a drogok és az alkohol felé vezetett. Williams elvonókúrák, válások és szívműtétje után most visszatér a képernyőre, hogy ismét egy televíziós sorozatban lopja a nézők szívébe magát.
Eszementek2.jpg

A világsztár saját bevallása szerint nehezen rázódott bele újra a tévésorozatok feszített forgatási tempójába, az Eszementek fiatalos csapata azonban rengeteget segített neki, hogy a maximumot hozza ki magából. „A szívműtétemmel kaptam egy hatalmas második esélyt az élettől. És ezzel az újrakezdéssel megtanultam igazán értékelni mindent és mindenkit magam körül” – nyilatkozta Robin Williams, aki az 1970-es évek végén szintén egy tévéfilm sorozat, az Egy úr az űrből főszereplőjeként vált egy csapásra híressé, majd olyan felejthetetlen filmekben csillogtatta meg színészi képességét, mint a Jó reggelt, Vietnám!, a Holt költők társasága, a Mrs. Doubtfire vagy a Good Will Hunting, hogy csak néhányat említsünk kiváló alakításaiból. Az Oscar- és Golden Globe-díjas színész több mint 30 év kihagyás után visszatér televíziós gyökereihez, és egy reklámügynökség vezetőjeként mutatkozik be az Eszementek (The Crazy Ones) című sorozatban a FOX-on.

Emberileg is sokat változtak

A sorozatban Williams igazi nagymenő reklámgurut alakít, aki egyedi és megdöbbentő ötletekkel kápráztatja el ügyfeleit, ám ezzel gyakran az őrületbe kergeti lányát (Sarah Michelle Gellar), aki munkatársa az ügynökségnél, de szeretne végre apja árnyékából kikerülve nevet szerezni magának a szakmában. Bár Gellar korábban nem nagyon szerepelt vígjátékban, a színésznő valójában mindig is komika szerepre vágyott. „Amikor Los Angelesbe jöttem, azt hittem, hogy vígjátékokban kapok majd szerepet. Soha nem gondoltam, hogy drámai színésznőként fognak ismerni az emberek. Próbáltam a humoros oldalamat többször is megmutatni, de erre igazán csak most kaptam lehetőséget, és hogy mindezt Robin oldalán tehetem, egyszerűen óriási” – mondja Gellar, aki Williams lányát alakítja a sorozatban, és saját bevallása szerint nem csak színészileg fejlődött partnere mellett. - „Nekem nem volt kapcsolatom az igazi apámmal. De csodálatos látni, ahogy a férjem és a gyermekeim egymáshoz viszonyulnak, akárcsak az, ahogy látom Robint az ő gyermekeivel. Nem tudom, hogy Robin és ez a szerep tesz engem jobb szülővé, vagy az anyaság tett engem jobb színésszé, de mindenképpen sokat változtam” – vallotta.

Minden percben egy poén

Humorból biztosan nem lesz hiány az Eszementek epizódjaiban, hiszen a sorozat megalkotója, a többszörös Emmy- és Golden Globe-díjas David E. Kelley briliáns szerepekkel ajándékozta meg a színészeket. Az őrült és kiszámíthatatlan reklámügynökség igazgató és rendre kiboruló lánya mellett felbukkan a neurotikus művészeti vezető és az agyafúrt titkárnő is, hogy az ügynökség munkatársai együtt forgassák fel őrült ötleteikkel a reklámipart. “Hatalmas öröm volt a közös munka Robinnal, soha nem nevettem ennyit. Csodálatos ember, aki mindig lelkesen jön dolgozni, és akár reggel 7 órakor is képes megnevettetni mindenkit.” – mesélte Gellar a forgatásokról, amelynek hangulata a sorozat minden percén érződik.

Az Eszementek 2014. március 7-én, 21:25-kor debütál a FOX-on, az őrült reklámguruk kalandjait péntek esténként láthatják a nézők.

A FOX TV műsora a TvMustra oldalán: http://www.tvmustra.hu/napi/tvmusor/fox

 

Címkék: FOX

komment

süti beállítások módosítása