TvMustra

TvMűsor kicsit másképpen. Több mint 140 csatorna tvműsora naprakészen. Napi frissités. Találj nálunk esti programot.

Hírpartnerünk

DTV News animated logo

Szórakoztató filmekkel, rajzfilmekkel várja nézőit az ünnepek alatt az RTL Klub, mely január elsejétől ismét napi 24 órában sugározza műsorát.
rtl_unnep.jpg

A Reszkessetek betörők nélkül is vidám kikapcsolódást nyújt nézőinek az ünnepi időszakban az RTL Klub. December 22-én, vasárnap a Négy karácsony, a Miért éppen Minnesota?, 23-án, hétfőn a Télbratyó és az Anyád napja, valamint tévépremierként Deák Krisztina filmje, az Aglaja lesz látható. December 24-én Szenteste a Jégkorszak, az Ilyen az élet, a Férj és féleség szórakoztatja a nézőket, míg 25-én a Jégkorszak 2- az olvadás, a Megint 17, és a Jó társaság című filmet vetíti az RTL Klub. December 26-án az Éjszaka a múzeumban, a Marley meg én, 27-én a Garfield, 28-án a Szahara, 29-én pedig a Harry Potter és az azkabani fogoly című filmekkel folytatódik a szórakoztató műsorfolyam. December 31-én délelőtt a Macskafogó 2 című rajzfilmet nézhetik meg kicsik és nagyok, míg késő este a Buliszerviz 3, éjféltől pedig a Borat – a kazah nép nagy fehér gyermeke menni művelődni Amerika című vígjátékot láthatják az óévet búcsúztató, majd az újévre koccintó nézők.

A megszokott időpontban, karácsonykor és szilveszter napján is lesz Híradó, valamint az év utolsó napján jelentkezik a Fókusz.

Januárban visszatér két kedvelt sorozat: a negyedik évaddal folytatódik a Castle, míg a Zöld íjász a második évfolyammal megy tovább. Keddenként lesz látható a Glades-Tengerparti gyilkosságok című krimisorozat az RTL Klubon.

A csatorna január 1-jétől (szilveszter éjszakájától) pedig ismét napi 24 órában sugározza műsorát.

Az RTL Klub TV műsora a TvMustra oldalán: http://www.tvmustra.hu/napi/tvmusor/rtlklub

Címkék: RTL Klub

komment

süti beállítások módosítása